GOSH Mono Eyeshadow 010 Light Brown

IMG_3389

IMG_3397

IMG_3394

GOSH er et merke jeg stadig ramler innom på jakt etter nye, spennende produkter. Jeg er generelt fornøyd med merket,  og forguder blant annet kremskyggene deres i stickform. Jeg har også vært godt fornøyd med en foundation, noen leppeprodukter og kajaler, men hatet to øyenskyggepaletter.

IMG_3399

IMG_3400

IMG_3402

Denne skyggen falt jeg for da jeg bodde på Vita den uka de hadde 30% på all sminke rundt nyttår, og når prisen allerede var fin så jeg meg nødt til å slå til på supertilbud. Det er jeg godt fornøyd med, for jeg liker den altså veldig godt! For meg er den det jeg skulle ønske MAC Patina var, og da jeg swatchet dem sammen viste det seg at den er kjærlighetsbarnet til Patina og Satin Taupe. De var heldige med den, altså!

Hva holdbarheten angår har jeg aldri testet denne uten primer, for sånt gjør jeg bare ikke, men med holder den like godt som andre skygger. Absolutt verdt et forsøk, altså!

(Boksen er faktisk ikke så innmari stygg heller).

Hva synes du?

3 Responses to GOSH Mono Eyeshadow 010 Light Brown

  1. Marie says:

    Hahaha, «kjærlighetsbarnet til Patina og Satin Taupe» :p For meg ser det ut som at det er en skygge som fort blir litt for kjedelig og litt for lys til mitt bruk, jeg elsker Patina og tror jeg kan overleve med kun den 😉 Øyeskygger som ikke blir satt i palettene mine blir uansett for lite brukt, litt kjipt, men sånn er det når man har (altfor) mange øyeskyggepaletter 😉

    • Tone says:

      Ja, jeg ser den med paletter, og for så vidt også det med fargen, men for meg som ikke er superfan av Patina passer den egentlig ganske bra. Hadde bare MAC hatt noe lignende 😛

  2. Monica S says:

    Jeg synes fargen ser skikkelig fin ut, og jeg tror jeg må ta meg tid til å undersøke GOSH nærmere altså 😉

Legg igjen en kommentar

