Zoya Mia, Bevin og Kristen

_MG_3356

IMG_3366

Seeee så fine!

5 Responses to Zoya Mia, Bevin og Kristen

  1. Monica S says:

    De var fine 😀 Spesielt den grønne ❤

  2. Shamini says:

    Hvordan liker du Zoya? Jeg kjøpte noen på et sånt 3-for-2-salg eller noe lignende for et par år siden, men jeg likte dem overhodet ikke. Likevel hører jeg stadig folk skryte av dette merket, og jeg lurer på om jeg kanskje må gi dem en sjanse til? «Mia» så veldig fin ut.

    • Tone says:

      Jeg har ikke fått testet dem ordentlig, rett og slett fordi jeg har for korte negler til at jeg får til å legge lakk ordentlig – men foreløpig må jeg innrømme at jeg synes de er litt for tykke. Kosten liker jeg heller ikke, så jeg er ingen fan foreløpig, men fargene er fantastiske så jeg skal gi dem en ny sjanse når neglene får vokst litt!

  3. Bevin var jo bare helt nydelig!

Legg igjen en kommentar

