Glossybox i Norge

Skjermbilde 2013-04-04 kl. 13.44.20

Jeg vet jeg ikke er den eneste som har ventet i spenning på det første norske «jåleboks»-alternativet – og nå er det plutselig her! Hvorvidt jeg skal abonnere er jeg ikke helt sikker på, jeg vet at jeg i alle fall kommer til å avvente et par måneder – men jeg er glad jeg i alle fall har muligheten.

Foreløpig samarbeider Glossybox kun med seks merker, men har de noen likheter med svenske Glossybox vil nok avtaler med andre merker stiftes kjapt. Prisen er 179 kr per måned, noe jeg egentlig synes er for dyrt for noe man faktisk ikke ønsker seg, men jeg må innrømme at jeg ikke ser bort fra at jeg kommer til å prøve et par bokser etterhvert. Jeg mener, det er jo ikke som om jeg ikke er vant til å bruke mye penger på ting jeg ikke trenger….

Kommer du til å prøve?

11 Responses to Glossybox i Norge

  1. Jade says:

    Jeg synes det var litt dyrt. Hva om ingen av produktene faller i smak? Men håper andre bloggere prøver dette, slik at de kan vise hva de får 🙂 forstår det slik at ikke alle får likt? At det er litt tilpasset infoen du skriver inn. Det er jo positivt. + at man kan få poeng for å skrive omtaler på siden deres, osv.

    PS. det er en feil i linken på bildet ditt.

    • Tone says:

      Jeg er helt enig i at det er dyrt, og venter derfor også spent på andres meninger. Jeg så Shamini skrev noe om at det kun var snakk om enkle preferanser og informasjon (hudtone, hårfarge, hvorvidt man bruker styling til hår etc.) man kunne legge inn, så hvor store variasjoenene blir er uvisst, men vi får håpe mange nok poster innlegg så vi får en god oversikt 🙂 Jeg liker også omtaleløsningen!

      (Takk!)

      • Shamini says:

        Det står at boksene tilpasses ut fra skjønnhetsprofilen man legger inn, men jeg tror ikke det handler om annet enn at ting tilpasses hudtype, hårtype osv., og utover det tror jeg produktene er de samme i så og si alle boksene. Jeg kommer iallfall til å legge ut en liten omtale når jeg får boksen, så kan jo folk gjøre seg opp en mening etterhvert.

      • Tone says:

        Gleder meg til innlegg! 🙂

  2. Mette says:

    Spennende 🙂 Takk for tips! Tenker jeg kommer til å se på hva som følger med de første pakkene før jeg bestiller..

  3. Monica S says:

    Jeg er veldig nysgjerrig, men det blir ikke noe abonnement helt fra start. Tror nok jeg blir å prøve meg etterhvert. Må bare komme meg etter alle tannlegebesøkene.. 😛

  4. Shamini says:

    Jeg tegnet et abonnement umiddelbart, og gleder meg allerede til slutten av april når den aller første boksen kommer. 🙂 Jeg valgte å gjøre det sånn fordi det ikke er verre enn å avslutte abonnementet om det ikke faller i smak.

  5. frokenlilla says:

    jeg avventer, 179 kr er alt for mye synes jeg, venter heller noen måneder til buzzen har gitt seg og revurderer da, selv om jeg er helt sikker på at de første boksene kommer til å være fantastiske (for å lokke til seg kunder).

Legg igjen en kommentar

