MAC-paletten min…

… ser per i dag sånn ut:

mac
Trykk på bildet for å få det større, da vises også navnene bedre.

I dag fikk jeg nemlig et par etterlengtede skygger (Malt, Haux, Handwritten, Sketch og Shale) i posten, og etter en del frem og tilbake endte jeg opp med denne organiseringen. Jeg er ikke helt fornøyd med de fire outsiderne nederst til venstre, men om et par skygger til (hallo Era og Grain, jeg tenker på dere) løses det problemet greit – da blir det ombytting 🙂 I tillegg til denne paletten har jeg to skygger som ikke fikk plass, Satelite Dreams og den mørkeste i Double Feature 2, og disse bor i det som kjærlig omtales som «restepaletten».

Vad tycks? Ser du noen vesentlige mangler? Jeg er alltid ute etter gode tips!

8 Responses to MAC-paletten min…

  1. Marie says:

    Likerlikerliker! Ser at jeg MÅ kjøpe Rose i London i juni! Kommer til å passe perfekt i den rosa/røde paletten min ❤
    Neste gang jeg skal kjøpe nøytrale farger, skal jeg definitivt kjøpe Malt og Handwritten! (Tenk at jeg ikke har de!?)

    • Tone says:

      Ja, tenk det!! Jeg kan jo riktignok ikke skryte av å ha htt dem lenge, men jeg er foreløpig veldig fornøyd 🙂 Og Rose må du definitivt ha, jeg skjønner ikke hvordan du kunne unngå det sist gang?

  2. Monica S says:

    Paletten din er kjempefin! 🙂 Jeg blir så glad av å se andres paletter, og hvilke skygger de velger seg. Vi skjønnhetsbesatte er noen rare skapninger..hehe 😉

    Angående skygger du ikke har: Jeg er veldig glad i All That Glitters, Blanc Type (men tror ikke Orb er superulik da), Woodwinked. Av mine nyeste skygger så tror jeg at Copperplate, Era og Kid alle blir favoritter også.

    I motsatt retning så ønsker jeg meg Malt, Orb og Twinks. 🙂

    • Tone says:

      Jeg vet så mange er glad i All That Glitters men av en eller annen merkelig grunn klarer jeg ikke se behovet for den… Woodwined tror jeg jeg kunne likt da, og Era MÅ jeg ha!

      Malt og Orb anbefales veldig, min Twinks er litt kjip å jobbe med med fargen er nydelig 🙂

      • Monica S says:

        Du hadde jo blitt så fin med All That Glitters, men jeg skal ikke tvinge den på deg da 😉 Så dumt at Twinks er litt vanskelig, men mulig den er verdt det. Vi får se 🙂

      • Tone says:

        Haha, jeg skal swatche den neste gang jeg er på MAC, lover 😉

  3. Hei!
    Digger fargene i paletten!
    Lrte på hvor du hadde kjøpt selve paletten hen…
    Og også hvor du handler mac produktene dine 🙂
    Sommerklem

Legg igjen en kommentar

