Swatches: Urban Decay NAKED Basics

Skjermbilde 2013-03-19 kl. 22.28.42 Skjermbilde 2013-03-19 kl. 22.28.53

Venus, Foxy, Walk of Shame (W.O.S), Naked 2, Faint og Crave.

Merk: Crave er ikke en dårlig svartfarge, jeg la bare ca null innsats i swatchen, og angrer nå….

Jeg var lenge skeptisk til denne pga. fargesammensetningen, men gav etter for et godt tilbud og har foreløpig ikke angret!
Hva synes dere? Noe å ha?

11 Responses to Swatches: Urban Decay NAKED Basics

  1. den ser så fin ut! 🙂 men jeg bare klarer ikke å kjøpe den, fordi jeg synes de burde bytta ut en av de lyse med en annen farge, også synes jeg det er total teit å kaste bort en av plassene på en sort skygge 😛 (men jeg gir sikkert etter en eller annen gang for det… for se hvordan det blir på sephora i mai… noe nakent må da bli med meg hjem denne gangen!)

    • Tone says:

      Jeg løser det ved å blande den gultonede og rosatonede baseskyggen hver gang, sånne blir av erfaring uansett fortere oppbrukt enn andre, og fargen blir fin 🙂

  2. Line S says:

    Denne har jeg hatt lyst på ganske lenge, men jeg har så mange basic skygger. Favorittene mine er fra Rouge Bunny Rouge og de matte neutral palettene fra Cargo (cool og warm). Skal nok mye til før jeg bytter ut de.
    Kanskje du klarer å overbevise meg etterhvert? 🙂

    • Tone says:

      Haha, du klarer nok å overbevise meg først! Jeg synes denne virker veldig god, men hadde studentøkonomien tillatt RBR hadde jeg nok valgt dem først 😉 Eller, når jeg tenker meg om – paletten er utrolig sleek og praktisk til reisebruk, så den kan jo være et fint supplement!

  3. Jade says:

    De tre mørkeste ser greie ut, men de tre lyse vil jeg ikke ha 🙂 Så da er det ikke paletten for meg 🙂 Men kjempefine swatches! Du kan jo alltids lage en ny swatch hvor du legger på den sorte bedre. 🙂

  4. Monica S says:

    Kjempefine swatches 🙂 Jeg liker paletten bedre og bedre, men jeg trenger den «egentlig» ikke 😛

    • Tone says:

      Vi trenger ingenting for resten av livet, Monica, det betyr ikke at vi aldri mer skal kjøpe noe 😛 Når det er sagt skjønner jeg altså godt hva du mener, jeg trengte den jo ikke jeg heller, men den er utrolig kjekk å ha på reise 🙂

  5. Linn Hege says:

    Jeg liker min også bedre og bedre. Tidligere hadde den svarte blitt urørt, men i denne paletten blir den brukt nesten hver dag! Jeg har brukt foxy og WOS litt om hverandre, men har komt til at foxy passer best til meg som base. Lurt tips å blande de!

Legg igjen en kommentar

