Swatches: Mine leppestifter fra MAC

Leppestiftene til MAC er, sammen med børstene og øyenskyggene, blant de aller mest populære produktene deres. De kommer i en rekke ulike farger og finisher, og de aller fleste burde kunne finne noen som passer for dem. Selv har jeg åtte stykker, og selv om bruken av dem varierer veldig er jeg i og for seg greit fornøyd med dem alle. Noen av dem er fra tidligere kolleksjoner og kom i begrenset opplag, disse markerer jeg ved å skrive «LE» bakom.

De lyse og trygge
Skjermbilde 2013-03-17 kl. 19.24.31
Uten blits: Cut a Caper (LE), Fanfare, Unlimited (Pro Longwear, fast sortiment men litt annerledes enn de «vanlige») og Fast Play.

Skjermbilde 2013-03-17 kl. 19.24.23
Med blits: Cut a Caper (LE), Fanfare, Unlimited (Pro Longwear, fast sortiment men litt annerledes enn de «vanlige») og Fast Play.


De fargerike og litt skumlere

Skjermbilde 2013-03-17 kl. 19.50.55

Uten blits: Viva Glam Nicki, Impassioned, Ronnie Red (LE) og Rebel.

Skjermbilde 2013-03-17 kl. 19.24.13
Med blits: Viva Glam Nicki, Impassioned, Ronnie Red (LE) og Rebel.

Favorittene mine er Cut a Caper, Unlimited, Fanfare, Impassioned og Ronnie Red!
Hva er dine?

2 Responses to Swatches: Mine leppestifter fra MAC

  1. Monica S says:

    Så fine 🙂 Cut a Caper ser kjempefin ut 🙂 Tror mine favoritter fra MAC må være Patisserie, Vegas Volt og Rebel. Jeg har flere som jeg liker kjempegodt, men alle kan vel ikke være favoritter. 😛 Jeg tror at Watch Me Simmer kan bli en favoritt også, men vi har ikke blitt så godt kjent enda. 😛

    • Tone says:

      Ja, Cut a Caper er virkelig superfin! Og favorittene dine overrasket meg ikke akkurat 😉 Kjempefine alle sammen! Watch Me Simmer vil jeg ikke en gang høre nevnt…. Jeg er så bitter!

Legg igjen en kommentar

