VIP-medlem* på FeelUnique? Yay you!

Skjermbilde 2013-03-15 kl. 09.41.46 Skjermbilde 2013-03-15 kl. 09.41.59

*det ser ut til at definisjonen er «har handlet, og valgt seg et VIP-merke».

Slå dere løs! Neida, begrens dere. I alle fall litt. Bare husk å kjøp ting dere trenger! 15% rabatt er veldig bra, og også ganske sjeldent, så utnytt muligheten om det er noe dere skulle hatt 🙂 Jeg for eksempel, har bestilt ny fuktighetskrem fra Trilogy, og er veldig spent!

Ha en herlig dag!

6 Responses to VIP-medlem* på FeelUnique? Yay you!

  1. Er jeg VIP? Jeg handler i alle fall mye 😛 Hehe. Jeg håper jeg er VIP 😛 JEG BØR VÆRE VIP!!!!!!!

  2. Jess, jeg gikk rabatten 🙂

    • Tone says:

      Perfekt! Hva kjøpte du? Jeg tror jeg må ha det vippeserumet fra Mavala i tillegg til kremen – og kanskje også en god sminkefjerner!

  3. Nora says:

    Jeg har ikke valgt meg VIP merke, men fikk likevel rabatten 😀 Kjøpte meg en Nude Cleansing Oil 😀

  4. Monica S says:

    Fillern, jeg bestilte jo to produkter derfra tidligere denne uken jo 😦 Mulig jeg må finne noe med denne koden i løpet av kvelden 😛

Legg igjen en kommentar

