PIP: MAC Ronnie Red l/s og NARS And God Created the Woman set

20130226-071731.jpg

20130226-071741.jpg

Disse to lå i postkassen da jeg kom hjem fra vinterferie på søndag til skitten og kald og ensom hybel, og godt var det, for da ble det med ett bitte litt mindre fælt.

Leppestiften heter Ronnie Red og er fra Archie’s Girls-kolleksjonen, og paletten fra NARS er fra settet And God Created the Woman – og kom sammen med en øyenskyggekost og en ministørrelse av NARS Pro Prime Smudge Proof Eyeshadow Base. Leppestiften er fra Ebay, og paletten hos Britique – som originalt solgte meg en annen palett som ble borte i posten – og jeg fikk denne i erstatning. Jeg må innrømme at jeg sørger litt enda, men jeg får lære meg å elske denne her i stedet, for den ER jo nydelig!

Har du noen av disse?

3 Responses to PIP: MAC Ronnie Red l/s og NARS And God Created the Woman set

  1. Monica S says:

    Ronnie Red ser så fin ut. Jeg vil se den på deg!! 😉

    Paletten ser virkelig nydelig ut, jeg håper du blir fornøyd med den selv om det ikke var den du ønsket deg i utgangspunktet. Nå får jo du testet min favoritt øyenskyggeprimer også 😉

  2. Marie says:

    !!!! *sånnsmileymedhjerteøynepåiphone!!*

  3. Nora says:

    NARS paletten så fantastisk ut!

Legg igjen en kommentar

