30% rabatt på Vita = litt nytt fra Gosh

20130217-131644.jpg

20130217-131635.jpg

20130217-131627.jpg

Jeg har hørt mye bra om kremskyggene i stick-form, og sett fantastiske swatches av «tusjen» i Berry – og lipglossen var så fin at jeg bare ikke kunne motstå.

Har prøvd skyggene sånn kjapt nå, og selv om jeg slet litt med påføringen ble resultatet kjempefint når jeg la pudderskygge over – på tross av ujevnt grunnlag. Disse kan jeg like!

8 Responses to 308 rabatt på Vita = litt nytt fra Gosh

  1. de ser super fine ut! 😀 har enda ikke klart å komme meg på vita jeg, selv om det er mye jeg absolutt har lyst på! må se om jeg kommer meg avgårde en gang iløpet av uka! 😀

  2. skal du innom igjen, så sjekk ut eyelineren i «grey mink», den er sååå fin! brukte opp min i januar og savner den sinnsykt, har ikke noe lignende i samlingen min. Så er vel den samt en foundation fra isadora som står på listen (også brukt den opp!), men jeg har jo så mye annet jeg bør bruke opp og. MEN jeg tror bare det er 1 gang i året det er 30% på vita da… hehe…

  3. Anna says:

    Wohoo, blogginnlegg!!

  4. Monica S says:

    Jeg må se mer på Gosh til høsten tenker jeg. Spesielt de krembasene 😉

Legg igjen en kommentar

