Mine nyttårsforsett for 2013

er….

1. Å alltid ha velstelte, og aller helst lakkerte, negler
2. Å gå mer i kjoler og skjørt
3. Å lære meg å gjenskape kveldens eyeliner så lett som bare det – på begge øyne og helt uavhengig av flaks!

Skjermbilde 2013-01-12 kl. 00.57.24

Skjermbilde 2013-01-12 kl. 00.58.03

Skjermbilde 2013-01-12 kl. 00.57.47

Hva er dine?

5 Responses to Mine nyttårsforsett for 2013

  1. Nora says:

    Lekker liner 😀

  2. Sunniva says:

    Virkelig en fantastisk liner der altså. 😀

  3. Marie says:

    Elsker lineren!! 😀 Jippi!!

  4. Siri says:

    Kjempefine og flotte mål 😀 Har mål innenfor lesing og sparing ;D

    • Ah, det har jeg også! Og også kosthold og mosjon, men sånne liker jeg ikke å skrive ned, fallhøyden blir så mye større og de er bedre å bare vite med seg selv at en har lykkes med – synes jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

