Swatches: Sephora Pantone Shades of Nature Palette

IMG_0975  IMG_0982

IMG_0987

IMG_0988

IMG_0993

IMG_0995

IMG_0999

IMG_1000

IMG_1003

Jeg kjøpte denne på tilbud til under en hundrelapp hos Sephora i høst, og det må jeg absolutt si at den er verdt. Fargene er nydelige, stort sett gode og pigmenterte, paletten virker stødig og speilet fyller hele lokket og er delig svært. Dette er dog ingen reisepalett, til det har den for lite variasjon i finisher og en for stor størrelse, men jeg gleder meg til å kunne parkere den på hybelen og ta den frem når jeg ønsker små drypp av farger.

Originalprisen på denne var, om jeg husker rett, rundt 250 kroner, og selv om jeg vurderte den til fullpris tror jeg ikke at jeg hadde vært like fornøyd da. For all del, skyggene er gode og fargene fine, men jeg kan ikke akkurat påstå å hatt behov for den…..

Om du kommer over en slik en til en billig penge: Slå til!

4 Responses to Swatches: Sephora Pantone Shades of Nature Palette

  1. Hva er greia med at det står Pantone og noen tall rundt på paletten? Det så stygt ut 😛

  2. Nora says:

    Så flink du er å swatche! 😀

Legg igjen en kommentar

