Caudalie Gentle Cleanser

Som jeg skulle ønske at denne hadde luktet noe annet…

Jeg bestilte denne etter å ha lest mye bra om Caudalie på forumet, og er egentlig godt fornøyd med det. Rensen har en behagelig konsistens, renser mildt og godt, har pumpe (♥!) og en fin pris. Den inneholder ingen spesielt aktive ingredienser i motsetning til syrerensene jeg har pleid å bruke, og jeg tror huden min har satt pris på akkurat dét nå i vinter. Jeg føler at den roer ned huden, og den litt kremete konsistensen gjør den behagelig i bruk. Sammen med et korrigerende serum, et fuktserum og en fuktighetskrem har denne utgjort hudpleierutinen min i høst – og huden min virker å være svært fornøyd. Ulempen er altså bare lukten…..

gentle_cleanser_-_200_mlx
Da jeg brukte rensen for aller første gang sto dunsten mot meg, og jeg visste at jeg kom til å få store problemer med den. Jeg er nå over halvveis i flasken, rett og slett fordi rensen fungerer greit og jeg er lei av å bruke penger på ting jeg ikke får brukt, og selv om jeg har blitt mer vant til den liker jeg den fortsatt ikke. Hvordan beskrive den? Vel…. Det skal sies at jeg er elendig på duftbeskrivelser, men jeg har faktisk lyst til å si råtne blomster. Eller i alle fall overmodne.

Av den grunn vet jeg faktisk ikke om jeg kommer til å kjøpe den igjen, noe som er trist, fordi jeg er veldig fan av alt annet enn duften – deriblant prisen. Anbefales definitivt om du ikke har en pinglenese som meg, også for dere med sensitiv hud!

Fåes for litt over hundrelappen hos FeelUnique, husk KickBack!

2 Responses to Caudalie Gentle Cleanser

  1. Mari says:

    denne lige eg godt:) og eg lige lunkten..hehe:) mulighens eg har rar nese som ikje lukte det du lukte. syns den lukter rent på en måte..

Legg igjen en kommentar

