Siden sist(e ordentlige innlegg)…

…har jeg:

– jobbet
– spist
– hatt jul
– jobbet
– spist
– kost meg
– spist

Ja, og sminket meg litt, da. Og brukt litt penger.

Det siste der ser dere under her. Mye er riktignok Sephorabestilling nummer 2 fra november, og en del også gaver, men jeg har ikke akkurat vært så iiinnmari flink til å ikke handle ting……

post-4933-0-17527100-1357257819

Akkurat nå ligger jeg parkert i senga og skal se film sammen med Fin, vi har begge vår siste hjemmehelg på ei stund, for på mandag reiser han i militæret og jeg til Trondheim igjen! Tipper vi skrives mer da, bloggfrekvensen min har vist seg å bli en anelse påvirket av hjemreiser 😉

Godt nyttår, dere!

Legg igjen en kommentar

