ATTENTION: 250 gratis kroner hos Blush.no ut dagen

Jada, crappy blogger, jeg vet, men jeg jobber og skriver semesteroppgave og har verken spesielt dårlig samvittighet for det – eller tid til å ha dårlig samvittighet for det. Uansett, i dag måtte jeg bare bryte tausheten, for å tipse om den beste rabattkoden jeg noen gang har funnet på internett:

Blushkk2012 gir 250 kroner rabatt på en ordre av hvilken som helst størrelse.Frakten kommer utenom, men 39 lusne kroner er til å leve med for 250 gratis penger.

Blush.no er stedet!

Personlig har jeg gladelig brutt shoppestoppen for dette her, og på vei hjem til meg er, i tre forskjellige ordre, masse fint! Jeg ble nemlig fortalt at koden kun kan brukes én gang per IP, og ved å få en fin en til å bestille den andre pakken for meg, og bruke mitt eget mobilnett for å bestille den tredje fikk jeg altså utnyttet det fantastiske tilbudet hele tre ganger. Noen vil nok påstå at det kan kalles juks, selv tenker jeg bare på alle de fine tingene jeg har kjøpt…

Okei da, så er det ørlite umoralsk, men jeg skal overleve.

13 Responses to ATTENTION: 250 gratis kroner hos Blush.no ut dagen

  1. Tusen takk! Nå blir det pakke i posten på meg 😀

  2. Marianne says:

    Hurra, da ble det ny foundation på meg, og det superbillig! 😀

  3. Victoria Makeup says:

    At jeg ikke så denne posten før nå… Den har allerede gått ut 😦

  4. Marie says:

    Var nok best for lommeboken at den allerede har gått ut :p Blitt en del nytt i det siste, for å si det mildt..

  5. Elise says:

    FAST Shampoo og balsam, Cliniqe High Impact og en billig tørrsjampo! Takk for tips! 😀

  6. frokenlilla says:

    jeg fikk kjøpt en hårmaske fra loreal, siden jeg er straks tom for den jeg har, også sjekket jeg jo reglene mine nøye og hadde lov til å kjøpe chanel «may» neglelakken, den har jeg siklet på i flere mnd! Kjempe nydelig rosa farge 🙂

Legg igjen en kommentar

