Swatches: Urban Decay SMOKED Palette

IMG_0968

IMG_0964

IMG_0951
Fra venstre: Kinky, Freestyle, Mushroom, Backdoor, Blackout.

IMG_0953
Fra venstre: Kinky, Freestyle, Mushroom, Backdoor, Blackout.

IMG_0960
Fra venstre: Barlust, Rockstar, Evidence, Loaded, Asphalt.

IMG_0956
Fra venstre: Barlust, Rockstar, Evidence, Loaded, Asphalt.

JEG ELSKER DEN!!!!

7 Responses to Swatches: Urban Decay SMOKED Palette

  1. Johanne says:

    Lovely!

  2. Mari says:

    Elskte denne palletten:) kor kjøpte du den?:) hvilken side e billigst å kjøpe den?:)

  3. Sv: Det var et veldig godt spørsmål Tone! Hehe, ja jeg er også Gold-medlem.. Men når du sier det, så har jeg heller aldri fått noen vareprøver. Har igrunn aldri tenkt over det! Jeg skal ta å ringe hovedkontoret å få svar på det, for nå ble jeg også veldig nysgjerrig på hvordan dette fungerer! 🙂

  4. Silje Karine says:

    Denne paletten var jo døds lekker! Likte spesiellt Rockstar, Evidence og Loaded 😀

Legg igjen en kommentar

