EOTD

Skjermbilde 2012-12-06 kl. 14.28.41

Skjermbilde 2012-12-06 kl. 14.28.57

Skjermbilde 2012-12-06 kl. 14.29.35

Jeg ville prøve meg på en skygge som jeg aldri tidligere har turt å brukt i dag, og siden jeg har med meg et noe begrenset utvalg skygger hjem på ferie falt valget på Inglot P450 – en burgunderish shimmerskygge som viste seg å være helt magisk fin! Det må nevnes at selve skyggen ikke er skummel sånn som f.eks neongule skygger er skumle, men jeg har lenge slitt med å få til rødfarger rundt øynene. Nedtonet med litt brunt og bronse ble resultatet veldig hverdagslig og trygt, og absolutt noe jeg kan gå for flere ganger!

One Response to EOTD

  1. Siri says:

    WOW, dette var helt fantastisk og ser strålende ut på deg 😀 flott!!

Legg igjen en kommentar

