Om shoppestopp og svake øyeblikk

For litt over to uker siden nå la jeg inn Sephorabestilling nummer 2 under det store salget deres. Etterpå ble jeg kvalm. Kort fortalt ble jeg sittende å kjenne på følelsen av å være grisk og overfladisk og sløsende og fæl så jeg bestemte meg for å ikke kjøpe mer kosmetikk på ubestemt tid. Jeg lagde aldri noen regler eller rammer for pausen, jeg ville bare ta vare på følelsen for å påminne meg selv at jeg har mer enn nok. Det har foreløpig gått helt supert – og ja, jeg er klar over at det er sykt at to uker uten sminkeshopping faktisk er unormalt, jeg har ikke rasket med meg en eneste neglelakk eller noe annet jeg har et tonn av fra før.

MEN, jeg har gjort to unntak. I det første var jeg var fri for punktvipper og bestemte meg for å like gjerne kjøpe en pakke på Lindex hvor jeg fikk med en goodiebag, og i det andre hadde jeg en medvirkende i Oslo som har kjøpt en Bobbi Brown-skygge jeg har tenkt på helt siden jeg så den første gang i september. Den kostet groteskt mye til øyenskygge å være, men den skal legges under treet som julegave til meg selv, og jeg skal elske den akkurat som den fortjener.

20121125-150955.jpg

20121125-151003.jpg
Jeg fikk goodiebag, og må innrømme at det er noe av det morsomste som fins…. Gratis ting!

Kryss fingrene med meg for at det blir lite innkjøpsinnlegg her framover, da!

4 Responses to Om shoppestopp og svake øyeblikk

  1. Siri says:

    Herlig innkjøp og jeg kjenner meg godt igjen i det med shoppingstopp. Kjøper altfor mye sminke og klær… Det skal ikke handles noe før jul i alle fall :S Ellers går det ikke bra, haha.

    Er de punktvippene gode forresten?

  2. kamilla says:

    Får man fortsatt goodiebag? jeg vil også ha 😀 hva må man kjøpe for å få?

Legg igjen en kommentar

