(Deborah Milano) Hydracolor Lip Cream Stick i 23 Rose og 49 Classic

23 Rose
Hva jeg tenkte da jeg gikk til innkjøp av en skimrende, rosa, perlemorpreget petrolatumsstift aner jeg ikke. Trolig tenkte jeg ikke i det hele tatt. Den har blitt akkurat like lite brukt som den fortjener, og nå står den mest bare i leppeskuffen for å minne meg om da jeg var enda yngre og dummere. Æsj.


49 Classic

Når jeg kjøpte denne aner jeg ikke. Jeg fant den bare plutselig i ei skuff, antok at den var like fæl som den ovennevnte, og lot den ligge urørt i lang tid før jeg slang på litt en dag jeg hadde døde lepper. Jeg ble positivt overrasket! Denne er veldig fin til sånne døde-lepper-dager hvor man bare vil friske seg litt opp, eventuelt er nybegynner på rød leppestift og har lyst til å øve litt. Ingrediensene er ikke spesielt fine, de er fulle av mineralolje og sånne greier for de som bryr seg om sånt – for meg som bruker den som en lett leppestift og ikke som lip balm er det helt uproblematisk. Jeg ville dog ikke satset på å bruke denne som fuktkilde, til det gir den langt fra nok.

Jeg har kun lagt merke til dem på Vita, og jeg tror de ligger på en 40-50 kroner. De inneholder som nevnt en masse grums, og er på ingen måte revolusjonerende eller nødvendige – men jeg er altså glad for at jeg har den røde av dem. Den andre skjønner jeg ikke hvorfor finnes….

Løp for all del ikke å kjøp, men gi dem en titt om du tusler innom en dag!

6 Responses to (Deborah Milano) Hydracolor Lip Cream Stick i 23 Rose og 49 Classic

  1. Nora says:

    Jeg hadde en sånn for maaaaange år siden 😀

  2. Siri says:

    Har sett de på Vita, men aldri testet de ut. Synes den siste ga en veldig fin farge, men det finnes litt for mange grumsprodukter som du kaller det for min smak. Haha 😛 Flotte omtaler i alle fall 😉

  3. Line S says:

    Den første var ikke spesielt lekker, men nr to var veldig fin!
    Den burde du bruke oftere 🙂

Legg igjen en kommentar

