Swatches: MUA Single øyenskygger

18, 2, 8, 14 og 13.
Nummer 18 er matt, de andre skimrende, og alle er gode :)

Her har jeg kun brukt 18 (som base), 8 og 14, og fargene var finere og sterke i virkeligheten.

Jeg har ikke opplevd creasing over UDPP, de er lette å legge og hinsides billige. Jeg vet ikke om jeg ville gått amok blant de matte, men ut fra de fire skyggene i formulaen Pearl jeg har kan jeg uten problemer anbefale å gi dem en sjanse. Til 1 GBP per stykk (og nå tror jeg faktisk det er 3 for 2 også) vil jeg påstå at de er verdt et forsøk!

Fåes HER.

One Response to Swatches: MUA Single øyenskygger

  1. Siri says:

    wow, for noen flotte farger! Godt pigmentert og herlige farger som jeg sa 😉 Skal vurdere å skaffe meg noen selv, og for en fin sminke du lagde! Herlig farge til deg 😉

Legg igjen en kommentar

