Swatches: Diverse LA Minerals vs. Lily Lolo Blondie

Etter å ha å uttrykt interesse over mineralfoundation LA Minerals tilbød søte, gode Åshild å sende meg noen prøver fra samlingen sin. Pakken kom i dag, og for å finne ut så fort som mulig hvilken farge som var mest trolig å bli en match bestemte jeg meg for å sammenligne dem med den foundationen jeg bruker nå om dagen: Lily Lolo i Blondie.

Det viste seg å ikke være så dumt, jeg falt på Fairest Beige som matcher ganske bra, men kanskje er ørlite lys, så i morgen skal jeg teste Fair Beige.

Jeg beklager at denne posten kanskje ikke er relevant for så veldig mange (da Lily Lolo ikke er så vanvittig utbredt), men det gir i alle fall en pekepinn på de fire fargene fra LA Minerals i forhold til hverandre. Alle er i formulaen Valley Girl (tror jeg…).

Lily Lolo Blondie, LA M. Fairest Cool, LA M. Fair Beige, LA M. Fair Warm, LA M. Fairest Beige


Lily Lolo Blondie, LA M. Fairest Cool, LA M. Fair Beige, LA M. Fair Warm, LA M. Fairest Beige

3 Responses to Swatches: Diverse LA Minerals vs. Lily Lolo Blondie

  1. Åshild says:

    Oi, hadde jeg visst at lappen min kom ut på internett hadde jeg skrevet med en penere håndskrift! Hihi. Og forresten, så er alle i Valley Girl formula! 😀

  2. Siri says:

    Ohhh, jeg har faktisk ikke hørt om disse merkene før. Skal lese litt mer om de tror jeg, hehe 😀

Legg igjen en kommentar

