Swatches: Lorac Pro Palette

I dag fikk jeg en vanvittig etterlengtet Sephorapakke, og den som trigget meg til å legge inn bestillingen i første omgang, det var denne….


Det er Lorac som skulle hett Sleek, altså…


Skyggene i lampelys.


Øverste rad i lampelys.


Nederste rad i lampelys.


Skyggene i blits.


Øverste rad med blits.


Nederste rad med blits.

Jeg er så forelsket! Jeg har bare swatchet dem foreløpig, men jeg tror shimmerskyggene er blant de beste jeg har vært borti! De matte skyggene er også fine, og swatchene mine yter ingen av skyggene rettferdighet. De matte virker ikke å være  av like god kvalitet som de med shimmer, men sånn er det hos  alle merker; godematte skygger er vanskeligere å produsere. De virker likevel ikke dårlige i det hele tatt, og det må sies at jeg har blitt vant til Inglotpigmentering – at disse ikke har like supersterke farger er nok for de fleste bare positivt; de er mye mer «idiotsikre».

Jeg har enda ikke fått testet dem på (jeg gleder meg til å stå opp i morgen utelukkende fordi jeg får sminket meg med denne!), så hvordan de fungerer under påføring og blending vet jeg ikke, men jeg ser for meg at det skal gå aldeles utmerket. Fargekombinasjonen er i alle fall helt fantastisk fin, og sett bortsett fra at jeg ikke synes fargen Taupe er helt det jeg forbinder med taupe har jeg ingen innvendinger å komme med, ei heller noen umiddelbare savn. Jeg tror at vi to skal bli gode venner, vi!

10 Responses to Swatches: Lorac Pro Palette

  1. Maiken says:

    Peeeeeen! 😀

  2. Siri says:

    wow, for noen utrolig fine og lekre farger! Tror faktisk jeg likte disse fargene mye bedre enn det i urban decay naked palette 1 og 2. Awwww, de var råfine 😀 Lag gjerne noen makeup looks hvor du bare bruker øyenskygger fra denne paletten.

  3. wbingrid says:

    Shimmerskyggene ser helt fantastiske ut 🙂

  4. Elizabeth says:

    Ok, jeg trenger Lorac i livet mitt ❤

  5. Marina says:

    Så pent palette! Hvordan har du fått bestilt fra Sephora? Trodde ikke de sendte til Norge? 🙂

    • Jeg har brukt videresendingstjenesten Shipito, de «låner» meg en amerikansk adresse, mottar pakken og sender den til meg i Norge 🙂 Har brukt dem to ganger nå og er veldig fornøyd!

  6. Mette says:

    Hei, jeg lurer på om du fortsatt er fornøyd med Lorac paletten? Jeg har en snill samboer som er på ferie i usa, så han tar seg en tur innom Sephora for meg 😀

    • Tone says:

      Joda, jeg liker den godt! Bruker den ikke like mye som MAC og Inglot, men om du ikke har så innmari mange skygger og er ute etter en grei basispalett er denne absolutt verdt et forsøk 🙂

Legg igjen en kommentar

