PIP: Sephora (♥)

PAKKEEEEE!! ♥♥♥ Åh, jeg er så glad! Jeg har i det siste vært veldig bekymret for om den i det hele tatt kom til å komme fram (way to stay positive, jada, vet….), men nå er den altså her, og jeg er så glad!! Over ser dere noen gratisprøver, Pro Palette fra Lorac, Lip Glaze og highlightere fra Stila, lip balm fra Jack Black, et speil fra Cinderellakolleksjonen til Sephora og ei toalettmappe formet som Hello Kitty. Det siste var vel egentlig spesielt åpenbart…

I tillegg har jeg kjøpt en del julegaver, samt en ny Urban Decay Primer Potion i Greed, som av en eller annen grunn ikke fikk bli med på bildene, og det er litt trist fordi det nesten er den delen av pakken som er gøyest. Dessverre kommer likevel overraskelseskravet i veien, og jeg blir derfor nødt til å holde de bildene unna bloggen! Forumet, derimot…. 😉

Ha en herlig dag, dere, det har jeg!

10 Responses to PIP: Sephora (♥)

  1. Siri says:

    awwww, så utrolig heldig du er 😀 Var en del herlige godbiter her ja, hehe. Håper vi får noen omtaler av alt sammen snart ;D

  2. Åshild says:

    Ååå, jeg tror jeg vet noen som er veldig lykkelig nå 😀
    Så mye fint du har fått!

  3. Maiken says:

    Jippiiii! Fikk nesten litt dårlig samvittighet når min pakke var så kjapp mens du ventet og ventet… Men nå er den her! Kan ikke du swatche den Lorac-paletten? Er nysgjerrig på den. Også kanskje vise frem speilet fra CInderella-kolleksjonen? Vurderer nemlig begge to på neste bestilling. 😀

  4. frokenlilla says:

    gratulerer med en fantastisk pakke!!!!! 😀

  5. Maria says:

    Hvordan har du fått bestilt fra Sephora?

Legg igjen en kommentar

