HURRA!!!!!!

20121107-113120.jpg

Den er her, den er her! Endelig kan jeg slutte å bekymre meg og bare være lettet og materielt lykkelig! Den er her!!!

5 Responses to HURRA!!!!!!

  1. Nora says:

    Jeg er glad jeg også, har gledet meg så til du får pakken din, og har vært bekymret fordi det har tatt så lang tid. Er det rart å glede seg så på andres vegne? 😕

  2. Julie says:

    Så heeeldig 😀 Det kom ikke toll på den, sant? Tenkte å prøve ut shipito jeg også.

    • Du merker pakken med verdi selv, så om man er tøff og satser kan du merke pakken med verdi under 200 kroner (men heller ikke få den forsikret for mer), så kan det være at den glir gjennom tollen. Men altså, det er jo ikke lov, så jeg kan ikke oppfordre til det…..

      😉

      • Julie says:

        Ja, jeg leste at du måtte fylle ut den lappen selv og at summen måtte stemme og sånn. Men jeg vil tro at de ikke åpner pakken og sjekker det? 🙂

Legg igjen en kommentar

