PIP: bareMinerals Ready Foundation

20121103-122308.jpg

Spent!

8 Responses to PIP: bareMinerals Ready Foundation

  1. Nina E says:

    Har du prøvd den løse varianten ?

    Jeg startet med dette merket i løs variant men huden min reagerte. Gikk over til presset pudder fra GloMinerals og det har fungert helt fint 🙂

    Veksler mellom det og MAC msf pr i dag og har ingen problemer.

    • Jepp, men ble aldri helt fan. Den sitter ikke godt nok, dekker ikke godt nok og blir for blank på meg, men denne her skal visstnok være noe helt annet. Håper jeg tåler den, men godt å vite at Glo kan være et alternativ i tilelle 🙂

  2. Jeg fikk også min i dag! 🙂 Skal prøve den med en gang!

  3. frokenlilla says:

    den så kjempe fin ut! 🙂 spent på hva du synes om den! Jeg har jo det transparange pudderet derfra, men ikke testet den enda. (Prøver å bruke opp ett annet pudder først!) 🙂

  4. Siri says:

    ohhh, så spennende 😀 Kjøpte mitt første produkt fra dette merket for litt siden, og jeg ble veldig imponert. Kjøpte foundation som mineralpudder, og jeg elsker det! Trenger ikke så mye dekke, ettersom at jeg så og si aldri har kviser. Likevel jevner den ut huden supert!

    xx Siri

Legg igjen en kommentar

