Til Meg, fra Meg

20121101-123218.jpg

Sånn siden det snart er jul….

7 Responses to Til Meg, fra Meg

  1. Siri says:

    aww, heldig 😀 MAC var mitt favorittmerke før, men kommer ikke til å kjøpe noe mer fra merket dessverre. Ettersom at de valgte å dyreteste produktene :S
    xx Siri

  2. Marie says:

    For en viljestyrke du har som klarte å bare kjøpe en ting! Creds. På meg ble det 5, haha 😀

    • Haha, vet du, annet enn det rosa børstesettet og øyenskyggene (som jeg VET er crappy og ganske lett holdt meg unna) var det kun Whisper of Guilt jeg vurderte, og jeg synes faktisk ikke at den var SÅ fin som resten av verden, jeg har liksom ikke bruk for den :p

      • Marie says:

        Øyeskyggesettene synes ikke jeg noe særlig om, vet at de bare kommer til å ligge og slenge.. Whisper Of Guilt elsker jeg, jeg er den typiske samleren, så måtte jo ha den, vet at jeg kommer til å gråte meg i søvn om jeg ikke haddde hatt den i samlingen :p Klarte å holde meg unna Superb, da, for jeg hadde jo egentlig bestemt meg for begge to (haha, er det muuulig..) 😉

      • Haha, jeg vurderte det lenge, men lot være. Holder i massevis med én highlighter for meg :p Hva kjøpte du?

      • Marie says:

        EN highlighter!? Haha 😀
        En fluidline, en av Extra Dimension-øyeskyggene, Whisper Of Gilt, en neglelakk og et av leppekit’ene 😀 Dukker opp bilder på bloggen etterhvert! 😉

      • Én highlighter, ja! Jeg har heldigvis ikke havnet på akkurat DET kjøret (enda) 😉 Gleder meg til bloggpost!

Legg igjen en kommentar

