Favorittprodukter: August, september og oktober

Eh, ja….. Vi kjører kvartalsoppsummering, vi!

De siste tre månedene (herregud, hvor blir tida mi av?!) har jeg elsket følgende:

Hud:
Lancome Teint Idole Ultra 24H
Makeup Mekka Mineral Blush i «Natural Beauty»
Sleek Blush i Pomegranate
MD Formulations Continous Renewal Serum

Øyne:
MAC e/s Typographic
MAC e/s Wedge
MAC e/s Swiss Chocolate
Max Factor False Lash Effect Mascara
IsaDora Flex Tip Eyeliner i Carbon Black

Lepper:
NUXE Reve De Miel Lip Balm
Guerlain Rouge Automatique i 164 Chamade
GOSH Velvet Touch Lipstick i 134 Darling

Duft:
Ralph Lauren Cool edt.
Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh
Nina Ricci Nina edt.

Negler:
HM Nail Polish «Cherry»
LÓreal Color Riche Nail i 503 Addictive Plum
Poshé Topcoat

Verktøy:
Makeup Mekka Large Angled Blush Brush 411
MAC 217
MAC 239

Hvilke produkter har du elsket i det siste?

6 Responses to Favorittprodukter: August, september og oktober

  1. Marie says:

    Jeg har blitt veldig glad i kombinasjonen Blackground Paint Pot og Typographic! PERFEKT smoky eyes! 😀 Tror jeg må skaffe meg den NUXE lip balmen, leppene mine er på vei til Sahara, for å si det sånn..

  2. Jade says:

    Kjekt med favorittinnlegg 😀 Skulle jeg hatt, så hadde det nok blitt favoritter 2012. År og dag siden jeg har skrevet et sånt innlegg. Har testet et par maskaraer i det siste, og troooor jeg har fått en ny favoritt, omtale kommer (forhåpentligvis) snart. 😀

  3. Siri says:

    GOSH Velvet Touch Lipstick i 134 Darling – Jeg liker også godt den leppestiften! Kjøpte den for en stund siden, men klarte å rote den bort. Likevel ble jeg superglad i helgen, for da fant jeg den i en av veskene mine! Suuupert 😀

    En av favorittene mine denne måneden er helt klart Makeup Mekka Bright Luminizing Hightlighter. Gir masse glød, stort speil og rett og slett et supert produkt. I tillegg kostet det bare 10 kroner!! Herlig 😀

Legg igjen en kommentar

