PIP: MUA Makeup Academy


Eyeshadow i 13 (lilla), 14 (grå-ish), 8 (grønnblå), 2 (hvit), 18 (rosa).


Eyeshadow Palette i Dusk til Dawn.


Eyeshadow Palette i Poptastic.


Nail Varnish i Shade 18 og «U R FAB». Sistnevnte hadde lekket vesentlig da jeg fikk pakken, men heldigvis var den godt innpakket slik at alt overlevde.


Blusher i Shade 2 og Shade 3.


Blusher i Shade 2 og Shade 3.


Lip Boom i OMG og Doin Good. Out There Plumping Lip Gloss i Nude og Peach Shimmer. Lip Gloss i Shade 5, og Lipstick i Shade 4.


Professional Eye Primer og Extreme Volume Mascara.

Og jammen var ikke plutselig begge pakkene i hus! Jeg mener, jeg bestilte jo så sent som 2. august, så sååååå galt er det jo ikke. Jo. Jo det er det.

Kort fortalt bestilte jeg produktene over i to ulike ordre den 2. august. Den ene kom i slutten av august, den andre aldri. Jeg etterlyste den derfor en gang i september uten å egentlig få noe svar, og sendte en ny mail med spørsmål om hva man gjør med savnede pakker i begynnelsen av oktober. Jeg fikk beskjed om at ny pakke var sendt, og for litt over en ukes tid siden kom den endelig frem. I helga ble den fraktet fra hjembyen og hit til Trondheim, og endelig er bestillingen min komplett!

Angående produktene har jeg ikke hatt de største forventningene, og jeg har heller ikke fått prøvd alt, men jeg må innrømme at jeg allerede er positivt overrasket over et par ting!

Har dere noen erfaringer med MUA? Og er det interessere for swatches/omtale av noen av disse? Hvis ja: Hvilke?

14 Responses to PIP: MUA Makeup Academy

  1. Siri says:

    Nei, jeg har absolutt ingen erfaring med dette sminkemerket. Har faktisk ikke hørt om det heller, hehe 🙂 Skal lese litt mer om det på nettet, og jeg skal i alle fall finne ut om det er dyretestet eller ikke.

    Likte fargene på øyenskyggene og ikke minst blushene utrolig godt ut! Håper du lager noen omtaler av disse produktene i alle fall 😉
    Ohh, er du trønder!? Så morsomt, hehe 🙂

    Det var da en utrolig lang leveringstid. Den lengste leveringstiden jeg har vært utfor når det kommer til sminke var da jeg bestilte fra cherryculture.com. Tok 3 uker, hehe 🙂

  2. Siri says:

    Gleder meg 😀 Sorry for det, men jeg prøvde å finne en slags om meg knapp i tilfelle jeg tok feil 😉 Hva studerer du forresten?

  3. Maiken says:

    Fikk endelig min pakke, etter en lang stopp i tollen. Jeg er også positivt overrasket. Spesielt over de single øyenskyggene. Ser du ikke har bestilt den selv, men jeg elsker shade 12. Brungrønnduechrome-greie. 🙂 Så nå har jeg bestilt et lass til. Jeg mener, det koster jo så og si ingenting!

  4. Monica says:

    Jeg har tenkt på din MUA-bestilling faktisk. Husker at det er lenge siden du bestilte. Jeg er som vanlig nysgjerrig på øyenskyggene jeg da. Så gjerne swatches/looks av både de single og palettene 😀

  5. Mette says:

    Har et par øyenskygger jeg kjøpte sist jeg var i London, nesten gratis og liker de egentlig ganske godt 😉

  6. Tone says:

    Vil gjerne se swatch av de single øyenskyggene og blushene:)

    Har handlet derfra noenganger før. Men skeptisk etter sist gang, da pakken brukte kjempelang tid på å komme, og noen av produktene var ødelagte/halvtomme. :s Men liker veldig godt øyeskygge palettene dems:)

Legg igjen en kommentar

