Swatches: OCC Lip Tar i «Grandma» og «Stalker»


Grandma til venstre og Stalker til høyre.


Lampelys, med blits. Grandma og Stalker.


Lampelys, uten blits. Grandma og Stalker.


Grandma.

Disse har jeg hatt liggende i en evighet uten at vi har blitt spesielt nære, men etter å ha blitt påminnet dem av ei fin venninne så jeg meg nødt til å gi dem en ny sjanse. Eller, det er løgn, Stalker har jeg gitt opp, men jeg syntes Grandma fortjente en sjanse. Og vet dere? Det var faktisk ikke så dumt! Fargen er overraskende fin på, den ser skummelt oransje ut i tuben men er rimelig «wearable» og mer allsidig enn jeg så for meg. Når det gjelder andre kvaliteter har jeg ikke så mye å komme med, siden jeg tross alt kun har testet ei lita stund i kveld, og de på lørdag skal flytte til et nytt og bedre hjem.

Liker du Lip Tars?

6 Responses to Swatches: OCC Lip Tar i «Grandma» og «Stalker»

  1. Åshild says:

    De kan godt få lov til å flytte inn med meg! 😉

  2. Siri says:

    Har ikke testet det ut før faktisk, men fargene var superfine etter min mening! Likte spesielt godt den i fargen Grandma, og jeg mener du kledde den veldig godt! Så ut som en superfin ferskenfarge som jeg gjerne kunne tenkt meg selv 😉

  3. Monica says:

    Jeg har fem Lip Tars, og de er fantastiske. Men jeg har ikke brukt de så mye enda. De trenger litt mer tid enn en vanlig leppestift. Likte fargene på de to du har da, Grandma var min favoritt av de. 🙂

Legg igjen en kommentar

