Litt nytt: Neglelakk, lip balm og en liter sminkefjerner

20121012-201608.jpg

20121012-201615.jpg

20121012-201621.jpg

Bioderma Créaline H2O – fordi alle elsker den. GOSH-lakken i Blissful – fordi den var vakker og på salg. Og til sist, men slett ikke minst, lip balmen fra NUXE – fordi jeg har fått for meg at noen elsker den. At den lukter helt himmelsk er en fin bonus! Ja, og at den var på salg, da.

12 Responses to Litt nytt: Neglelakk, lip balm og en liter sminkefjerner

  1. marlene says:

    Jeg er snart tom for bioderma. Hvor bestilte du det og gikk det greit? Lang leveringstid etc?

    • Jeg kjøpte fra DENNE Ebay-selgeren, og jeg mener å huske at det sto 06/10 på pakkelappen – noe som betyr at det tok fire dager! 😐 Veldig, veldig fornøyd, altså!

      • frokenlilla says:

        da har jeg vært innom den selgeren og 😀 gleder meg til pakke i posten igjen! 😀

      • Haha, DET skjønner jeg godt!

      • frokenlilla says:

        håper den kommer fort 🙂 for har ingenting å bruke utenom dusjen nå til å fjerne sminke, så er desperat etter noe som funker på bomullspads 😛 kjøpte bare en på 500ml da, men satser jo på at det blir gjenkjøp av den senere 🙂

      • Tone Rokås Ånes says:

        Det ble «bare» en halv liter på meg også, for den andre flaska skal ei venninne ha, men liker jeg den like godt som resten av internett blir det nok fort flere flasker etterhvert! Og jeg skal krysse fingrene for deg, jeg synes i alle fall at frakten hit var superrask! 🙂

  2. Hege says:

    Jeg elsker NUXE sin leppepomade 😀 Den er superfantastisk! Skrev omtale av den på forumet, kanskje jeg har påvirket deg der 😛

  3. Ida says:

    Hvor kjøpte du lipbalmen og hva kostet den? 😀

  4. Siri says:

    Alltid greit å handle sminke på salg, hehe. Bortsett fra når produktene er gamle testere. Hørte om et Crazysalg på Vita som skjedde i helgen. Var vist 10 kroner for masse produkter, og så og si alt var testere. Da kjøper ikke jeg :S

    Likte neglelakken utrolig godt, og for en herlig farge! Elsker rosa, og for et lekkert design! ^^’

Legg igjen en kommentar

