Hurra!!

😀 😀 😀 😀 😀 😀

10 Responses to Hurra!!

  1. frokenlilla says:

    wiiiiihiiiiii 😀

  2. Nora says:

    Spennende! 😀 Har ikke råd til å shoppe sminke for tiden, så jeg får gå å glede meg til du får sminke i posten 😀

  3. Marie says:

    Iiih, gleder meg til å se hva! 😀

  4. Isabel says:

    Whaat, hvordan får du bestillt hos sephora, de har jo ikke internasjonal shipping?

  5. Nina E says:

    Etter en runde i butikkene i dag hvor jeg fant ut at Chanel-diskene mest sansynlig ikke får inn Ombre Contraste (Notorious) fant jeg ut at jeg måtte prøve denne jeg også …

    Prøvde meg på assistert innkjøp i dag for første gang og krysser fingrene 🙂

    Har du hatt kontakt med kundeservice hos Shipito.com ?

    • Spennende! Jeg har ikke kontaktet kundeservice nei, og håper på å slippe det, så krysser fingrene for oss begge! 🙂

      • Nina E says:

        En liten oppdatering 😉 Assistert innkjøp hos Shipito fungerte knirkefritt ! Ankomstvarsel kom umiddelbart etter at de hadde mottatt pakken fra Chanel. Linjedeklarasjon gikk som en lek å fylle ut og ikke tok det lang tid å få pakken hjem til meg heller. Den ble sendt 24. oktober fra USA og jeg kunne hente den på posten i dag; ikke lang tid med tanke på at den skulle gjennom papirmølla hos Posten for momsberegning.

        Og sist men ikke minst; Chanel Notorious var akkurat som jeg hadde håpet på 🙂

        Takk for tipset; det blir nok ikke siste gangen denne muligheten blir benyttet kjenner jeg meg rett B|

      • Ååhhh, så godt å høre!! Jeg var så bekymret for min egen pakke etter å ha ventet i det som føles som en evighet, men i dag kom den, og herregud så lettet jeg er! Gøy! Og gratulerer med Notorious altså, den er det nok mange som misunner deg 😉

Legg igjen en kommentar

