NOTD: L’Oreal Color Riche Nail i «503 Addictive Plum»

20121008-163733.jpg

Ørlite tricky å legge, men så verdt det. Definitiv høstfavoritt! (Det var den strengt tatt allerede fra jeg så flasken, heldigvis skuffet den ikke på neglen!)..

Og prisen? 49 små kroner! Løp og kjøp!

9 Responses to NOTD: L’Oreal Color Riche Nail i «503 Addictive Plum»

  1. Hanne says:

    Heihei! Er du aktiv på kvinneguiden og har posta et innlegg som anonym bruker der i dag? Hvis ikke, så er det noen som har brukt bilder av deg.

  2. Hanne says:

    Hahaha, sorry! Var ikke meninga å «oute» deg. Er egentlig litt letta over at det var deg, for makan til frekkheter om det var noen andre som hadde brukt bilder av deg!

    🙂

    • Haha, neida, jeg setter stor pris på at du sier i fra, det er så fint at folk gjør det 🙂 Men det var meg altså, jeg har litt lyst til å henge med i tråden og diskutere sånt som jeg synes er så gøy, men vil bare ikke knytte bloggen og KG-brukeren opp mot hverandre :p

  3. Hanne says:

    Skjønner! Bare kos deg med KG du 🙂 Det gjør jeg også 😀

  4. Siri says:

    ojojoj, for en superduper farge! Den skulle jeg gjerne hatt på neglene mine også ;D

  5. Tilbaketråkk: Favorittprodukter: August, september og oktober « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

