Swatches: Collection 2000 Lasting Perfection Concealer

20121005-103253.jpg

MAC NW15, Coll. 2000 1 Fair, Coll. 2000 2 Light.

Ei søt ei på forumet lurte på om jeg kunne beskrive fargen på den lyseste concealeren fra Collection 2000 (som jeg helt har glemt å fortelle dere at jeg fikk i posten tidligere denne uka) for henne – og det kunne jeg selvsagt ikke. Å ta et kjapt sammenligningsbilde derimot, sånt får jeg til, og jeg tenkte at kanskje andre også kunne finne det nyttig. Jeg skal si litt mer om concealeren når jeg har fått brukt den litt!

6 Responses to Swatches: Collection 2000 Lasting Perfection Concealer

  1. Astrid says:

    Er det nw? Den så veldig gul ut 🙂

  2. Åshild says:

    Ååå, så gøy med swatches! Jeg tror faktisk den concealeren der blir lys nok jeg. Tusen takk for bilder! 😀

  3. lisa says:

    HVOOOOR har du kjøpt den? finner ingen plasser som selger collection 2000 concealeren….

Legg igjen en kommentar

