Det er en første gang for alt

20121005-102845.jpg

I går traff jeg for første gang bunnen i en blush. Det var en stor dag.

12 Responses to Det er en første gang for alt

  1. NML says:

    Jeg har bare «kantene» igjen på min. Fnis..

  2. frokenlilla says:

    gratulerer så masse! 🙂 hehe 🙂 flinkisser både du og NML 🙂 jeg har brukt opp iallefall 3-4 blusher tidligere (les: når jeg trodde man bare skulle ha en av hver TING, og ikke bare en av hver farge som nå 😛 )

  3. Line S says:

    Imponert! Lenge til jeg klarer å prestere noe lignende tror jeg…
    Natural beauty fra MM?

    • Jess! Og for å være ærlig så jeg den ikke komme, jeg mistenker at det er fordi den er litt løst presset, og at den ikke er den mest pigmenterte i verden, men for all del, jeg skal ikke påstå at det ikke var gøy 😉

  4. Jeg er imponert! Vet ikke om jeg klarer dette med noen av mine blusher 🙂

  5. Monica says:

    Wow, jeg er imponert! Jeg kan ikke se for meg at dette skjer på lenge her 😛

  6. Siri says:

    Den dagen har jeg ikke opplevd enda, haha 😛 Har kun skjedd med kompaktpudder og et solpudder faktisk 😛

Legg igjen en kommentar

