Sånt som er nytt

I motsetning til lysten til å skrive om kosmetikk, som i det siste har vært minimal, har lysten på å kjøpe holdt seg noenlunde stabil. Slike kombinasjoner gjør at det fort hoper seg opp en del ting som ikke får den oppmerksomheten de fortjener, og som den moderlige og omsorgsfulle kosmetikkhoarderen jeg er har jeg nå litt dårlig samvittighet. Under følger derfor en presentasjon av noe av det jeg har kjøpt de siste månedene – fordi de fortjener det!


Fine, fine tingene. Utenom dette kommer ei slettetang fra Cloud Nine (nevnt i et tidligere innlegg), og muligens noen småting jeg har blitt så vant til at jeg har glemt er nye. Det hender nemlig at det skjer her i huset.


Toalettmappe fra Åhlens, punktvipper fra Ardell, LiquiSet Mixing Liquid fra BenNye og IsaDora Wondernail i fargen 648 Go Green. Vippene er fra Lindex, lakken fra H&M og Ben Nye fra Visage.


Jeg følte for å gi denne vanvittige hypen en sjans, og foreløpig kan det se ut til at jeg ikke blir skuffet. Permanent Taupe bestilte jeg fra FeelUnique, de to andre kjøpte jeg hos Cubus i går på 25% rabatt!


Fordi den minner meg om England med Sarah og Maria, og jeg aldri får nok av parfymer som gjør meg glad. På tilbud på Cubus nå, til 299,- for 30 ml og 399,- for 50. Finnes også i andre varianter, og i duopakning sammen med den rosa som jeg har elsket i årevis.


En vanvittig overbevisende forumtråd førte til at jeg bare måtte ha denne her – og da en kupong fra Kicks med 20% rabatt på valgfritt hudpleieprodukt dumpet ned i postkassen tok det ikke lang tid før jeg hadde den i hus. Den lover helt hinsides mye og er altfor dyr, så opplever jeg ingen merkbare effekter i løpet av de neste ukene blir dette min første og siste tube.


Presset mineralblush fra bareMinerals – jeg elsker konseptet! Jeg har enda ikke testet holdbarheten ordentlig enda, men fargen er veldig fin og designet det samme. Ulempen er at børsten er kjip – men jeg kan leve med det. Pluss for stort speil!


Enda et resultat av en overbevisende forumtråd – sånne er farlige. Denne bestilte jeg (faktisk!) hos Blush.no (fordi jeg fikk 100 kroner i rabatt…), og selv om jeg ikke har brukt den nok til å uttale meg noe særlig sitter jeg i alle fall med et godt førsteinntrykk.


Jeg måtte selvsagt ha litt MAC da jeg var i Oslo på lørdag, men hadde faktisk ingen liste skrevet på forhånd. Foundationen hadde jeg riktignok vurdert lenge, og det samme med 217, mens skyggene var, til meg å være, nesten spontankjøp. Det skal sies at de var gjennomtenkte, men for meg er alt som er vurdert i mindre enn 24 timer rimelig spontant.


Jeg hadde lenge gitt opp alt håp om å noen gang få til løsvipper – så ble jeg introdusert for instruksjonsvideoen til Lisa Eldridge. Veien til Madame Madeline var kort, og planene om perfekte vipper til neste fest er store! Og ja, alt ovenfor ble kostende rundt 250 kroner – selve vippene ble under tollgrensa. Til sammenligning koster ett par Ardellvipper rundt 70-80 kroner i butikk her til lands.

I tillegg har jeg fått pakke fra Transdesign; fire OPI-lakker, to fra Orly, én fra Barielle og over- og underlakk fra Poshe.

Rop ut om dere ønsker swatches og omtaler eller lignende!

13 Responses to Sånt som er nytt

  1. Marie says:

    Elsker Face And Body, Twinks, Wedge og 217 så håper du liker dem du også! 😀 Liker også løsvippene, det er så GØY! 😀 Visste ikke at Colour Tattoo’ene hadde kommet til Norge, ser ut som om jeg må en tur på Cubus før jobb på lørdag, da! 😀 Jippi, dette ble mange store smil ser jeg, hehe 😀 😀 😀
    Det var forresten SÅ koselig å hilse på deg på lørdag, selvom det bare var noen minutter. Visste jo at du var pen fordi jeg leser bloggen din, men wow, du er veldig, veldig pen irl også!

    • Hahah, du er så søt når du smiler, så det går bra! Og tusen takk det samme, kjære deg, det var supertrivelig! 🙂 Angående produktene: HURRA! Så glad du liker så mye, håper jeg blir like glad i dem! God tur på Cubus 😉

  2. Jade says:

    Twinks er kjempefin!! Godt kjøp 🙂 Samme med 217! Gleder meg til å se FOTD/EOTD med de nye vippene! 😀

    • Åh, så bra!! Og ja, jeg gleder meg veldig til å prøve! Har lekt litt med punktvipper og er superfornøyd, takket være Lisa er det både enkelt og ser (relativt) naturlig ut 🙂

  3. frokenlilla says:

    så masse fine innkjøp! 😀 jeg har og en 217, kjøpte den i Usa for snart 6 år siden og den er fortsatt like fin! 🙂 har også to av de color tattoo`ene, ikke testet de enda men de virker supe gode!

    • Oooii, det lover bra! Om kvaliteten på MAC-børstene er sånn all over er det jo ingen ting å si på prisen 🙂 Hvilke farger har du? Jeg prøvde den hvite i dag og fikk den ikke helt til….

      • frokenlilla says:

        Ja en 217 er virkelig verdt pengene! Jeg har tough as taupe og bad to the bronze 🙂 tittet og på en lys beige farge som er LE i USA men leste at den var en dupe for en fra Mac som jeg har 🙂 gleder meg til å få testet de skikkelig 🙂

      • Ja, den som er beige har jeg også lyst på, men jeg får prøve å klare meg uten! Gleder meg veldig til å bli kjent med 217 😉

  4. Monica says:

    Så mye fint! Velkommen i 217-klubben, håper du blir å like den like godt som meg. 🙂 Jeg elsker min On & On Bronze Color Tattoo, håper de der er like gode som den. Jeg synes at Permanent Taupe trengte litt mer jobb for å få jevn og fin, men det gikk jo til slutt det også. Ønsker meg flere farger i allefall! 🙂

    Nå fikk jeg sinnsykt lyst til å kjøpe inn en drøss med øyevipper selv også, greit når man kan få det SÅ billig! 🙂

Legg igjen en kommentar

