Endeliiiiiig!

20120923-161251.jpg

Jeg har fått pakke! Jeg har ventet i en hel måned minus to dager, og det har vært den lengste på lenge! Endelig er de her; Cloud Nine-tangen, bareMinerals-blushen, Buxom-glossen og Color Tattoo-en! Hurra!!

13 Responses to Endeliiiiiig!

  1. Det tok sin tid ja! Hater når pakkene sitter fast i tollen :/

  2. Monica says:

    Hurra! Kan se for meg hvor glad du ble for å få den 😉 Blir det sminkelook med de nye produktene nå? 😉

  3. NML says:

    å, det er så gøy med pakker i posten! Jeg har fått noen selv i det siste. Den første var et par dritfine sko fra Brandos. De gikk i retur, da modellen ikke passet foten min 😦 Den andre var en pakke med dusjsåpe og body butter fra Burt’s Bees. YUM!! Den tredje var en pakke fra Trille med en loveable cleansing oil fra MAC. Og i morra kommer venninna mi hjem fra Italia og har forhåpentlig vis fått tak i noe MAC-snacks fra flyplassen. I LOVE å få pakker (i posten!)!!

    • Åååhhh, så gøy!! Kjipt med skoene, men det er jo strengt tatt frigitte penger til andre ting! Krysser fingrene for flyplass-MAC 😀 😀

      (Og hvilken dusjsåpe fra Burt’s Bees forresten?)

  4. marlene says:

    Vi må få høre litt om blushen når du har fått testet den ut. Jeg er overraskende nysgjerrig på de nye pressede produktene fra BM 🙂

  5. Marie says:

    Spent på blushen! 😀

  6. frokenlilla says:

    blushen så nydelig ut! 🙂 kjøpte selv ett pudder fra BM i usa, veldig spent på den! men virker som ett bra merke! 😀

Legg igjen en kommentar

