Tips, takk!

20120910-112808.jpg

Jeg sitter på lesesalen og er så hinsides demotivert – jeg trenger noe å glede meg til, og hva passer vel da bedre enn sminkerabatt hos Kicks?

Foreslå noe fint!

Alle tips mottas med takknemlighet, men litt ekstra ønskelig er kanskje noe fra Chanel, Dior eller MAC. Kanskje!

12 Responses to Tips, takk!

  1. kamilla says:

    : O kan man bruke de hos mac?

  2. Jeg ville brukt det på MUS produkter (det hørtes litt merkelig ut, eller?!) 😉 Her i Bergen har de en egen MUS butikk og ikke sammen med Kicks… kjedelig!

  3. Monica says:

    Jeg ville brukt det på noe fra MAC, Chanel, Lancome eller Dior tenker jeg. Muligens en palette fra Dior, da de er svindyre egentlig og 20 % vil utgjøre en stor forskjell. 🙂

  4. Magpie says:

    Hva med en Illusion d’Ombre kremskygge fra Chanel? Jeg kjøpte nylig Illusoire, og er temmelig begeistret. Jeg bruker gjerne sånne rabattkort på foundation og rouge dersom jeg har «behov».

    • Jeg må innrømme at jeg har vært skeptisk til dem lenge, uten å helt vite hvorfor, og da jeg swatchet dem i dag viste det seg at jeg hadde rett – jeg liker dem faktisk ikke noe særlig. Tipset er godt da, resten av verden hyller dem jo!

  5. Line S says:

    Den fine Perle primeren fra Guerlain?
    Synes blushen i Chanel sin høstkolleksjon er kjempefin, sjekk ut den.
    En leppestift som er nydlig og kler nesten alle er Chanel Rouge Coco 78Peregrina.

Legg igjen en kommentar

