Internett er et farlig sted

Jeg var inne i en eller annen tilfeldig krok av internett da jeg kom over et bilde av en lakk jeg umiddelbart visste at måtte bli min. Noen timer (og utallige swatches) senere var Barielles Blossom, i selskap med åtte andre lakker, på tur hjem til meg.

Fargene på bildet over, samt top- og base coat fra Poshe, er alle bestilt fra TransDesign, og herregud som jeg gleder meg!

6 Responses to Internett er et farlig sted

  1. Marlene says:

    OPI – Mrs. O’Leary’s BBQ oser jo høst! Vil også ha…

  2. Monica says:

    Internett er et alt for farlig sted, har endt opp med mang en bestilling av samme grunn som deg 😉 Lakkene du valgte ut så kjempefine ut, spesielt Barielles Blossom og Va Va Voom 😉

  3. Magpie says:

    Ja, internettet er et farlig sted å surfe på, spesielt når man har gitt seg selv bortimot shoppestopp. Det funker heller dårlig.

Legg igjen en kommentar

