Please, Mr. Postman, få ræva i gir!

Jeg kan nesten ikke vente! Min elskede Braun Satinliner har vært trofast i årevis (og det er mer enn jeg kan si om GHD-en), men har den siste tiden begynt å antyde at han er sliten og ikke vil mer. Og det forstår jeg godt. Cloud Nine, here I come!

8 Responses to Please, Mr. Postman, få ræva i gir!

  1. Marie says:

    Ooooh, får håpe han forter seg, ja! 😀 Spent på Maybelline Color Tattoo’en! 😀

  2. kamilla says:

    haha, nå trodde jeg rettetangtingen var en pinnsett! «100 pund for en PINSETT??!?»

  3. Monica says:

    Hurra for nye ting, skjønner godt at du er gira på å få det i posten 🙂 Har nettopp bestilt meg Permanent Taupe jeg også! Spent på hva du synes om blushen og rettetangen også. 🙂

  4. Jade says:

    Hehe, ja det så ut som en pinsett 😀 Ja, får håpe postmannen skynder seg nå! Er helt forferdelig å vente på pakker med sånne gøye ting oppi 🙂

Legg igjen en kommentar

