Favorittprodukter: Juli

Moschino Funny edt.

Nostalgia ♥

GOSH Brow Pencil



Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å bli fornøyd med en brynblyant, både pga dårlige fargeutvalg og rare resultat, men denne liker jeg godt! Jeg foretrekker fortsatt skygge når jeg skal gjøre meg ordentlig flid, men til kjappe hverdagsfjes er denne super! Fargen er også helt perfekt, akkurat grå nok til at det ser naturlig ut!

MAC Cut a Caper

Så fiiiiin! Og så ulikt alt jeg har fra før! Swatches HER.

Lancôme Teint Idole Ultra 24H

Omtale er rett rundt hjørnet, så jeg orker ikke si for mye, men…. Jeg liker’n!

MAC Mineralize Skinfinish Natural i Light

Å være fin på jobb er ikke akkurat førstepri, men jeg må innrømme at jeg synes det er greit å ikke se ut som et takras av en diskokule allerede når jeg drar bortover – og i selskap av litt blush og vannfast mascara gjør denne at jeg unngår akkurat det.

3 Responses to Favorittprodukter: Juli

  1. Marie says:

    MSF Natural ❤ ❤

  2. Monica says:

    Cut a Caper ser så fin ut, sjalu på den altså! 😉

Legg igjen en kommentar

