Litt nytt: Mascara og kompaktpudder fra IsaDora

20120726-163215.jpg

Mascaraen har jeg lenge vurdert, siden jeg elsker den uvannfaste utgaven, og pudderet ble jeg anbefalt av de kjære forumjentene da jeg ønsket meg et «veskepudder» (som for meg betyr «lommepudder»…..). At Vita denne uken har 25% på IsaDora var derfor en gledelig overraskelse, jeg betalte rundt 210 kroner for begge produktene til sammen 🙂

2 Responses to Litt nytt: Mascara og kompaktpudder fra IsaDora

  1. Håper mascaraen faller i smak 🙂 Jeg digger den! Den er virkelig vannfast. Har nesten litt problemer med å få den av. Må ha en ordentlig sminkefjerner for å få den bort 🙂

Legg igjen en kommentar

