PIP: KIKO Cosmetics Color Fever Eyeshadow Palette i 02 og 04 (med swatches)

Pakke i posten! Kjøpte to KIKO-paletter på Bomkjøpmarkedet for bare få dager siden, og allerede i dag lå de i postkassen! Jeg har ikke testet dem enda, men swatchene virker lovende. Jeg må riktignok innrømme at jeg egentlig bare hadde ordentlig lyst på den ene av dem, men ikke klarte å la være  å kjøpe den andre «sånn bare for at hun skal få solgt dem»…… Heldigvis virker de fantastiske fargene i Daring Fire Hues å være verdt den lille ekstrakostnaden Luxurios Gold and Plum var 😉


02 Luxurious Gold and Plum.


02 Luxurious Gold and Plum.


04 Daring Fire Hues.


04 Daring Fire Hues.

Hva synes dere? Daring Fire Hues ser fantastisk ut, gjør den ikke?

8 Responses to PIP: KIKO Cosmetics Color Fever Eyeshadow Palette i 02 og 04 (med swatches)

  1. Nora says:

    Oooooooooo, shiny! 😀

  2. Marie says:

    ELSKER Daring Fire Hues!! 😀

  3. Wow, jeg liker alle fargene! Disse var virkelig flotte 😀 Lurer på hvor disse kan kjøpes…

    • Ja, de er knallfine! KIKO fins omtrent overalt i Italia, men også i en rekke andre land regner jeg med. Vet det går an å få tak i Australia i alle fall, om det hjelper… 😛 Kanskje Ebay?

  4. Helene says:

    Oooh, de ser flotte ut 🙂 Har aldri hlrt om KIKO før!

    • Jeg hadde heller ikke hørt noe særlig om det før jeg dro til Italia og besøkte et par butikker – de var sinnsykt trange og ofte skitne (utgriset av enorme mengder folk), men likevel litt morsomme å ha vært innom, veldig mye hadde veldig fine priser!

Legg igjen en kommentar

