Hei og sånt: Litt nytt og hjelp ønskes!

Hei! Jeg har fortsatt sommer. Og jobb. Og livet, og sånt. Hvordan har dere det? Kjøpt noe fint i det siste?

Selv har jeg bestilt meg ny blushpalett til de tre MAC-blushene jeg fikk i posten for ei tid tilbake (Well Dressed, Hipness og Gana), samt Viva Glam Nicki Minaj-leppestiften – og begge er sendt til hybeladressen min i Trondheim….. Great.

MAC Hipness – mottatt, i daglig bruk og HELT fantastisk fin!


MAC Well Dressed – mottatt men aldri prøvd. Fin, men har lite å stille opp med mot Hipness…


MAC Gana – mottatt, depottet og aldri brukt. Jeg savner blushpaletten min med konturfarge!


MAC Viva Glam Nicki – i feil postkasse…. Snufs!

Det som derimot blir sendt til riktig adresse er leppestiften Cut a Caper fra Heavenly Creatures-kolleksjonen..

MAC Cut a Caper – repromote fra A Tartan Tale, nå i Heavenly Creatures.

…. og snart én av disse:

HVILKEN?

21 Responses to Hei og sånt: Litt nytt og hjelp ønskes!

  1. Nora says:

    ASTRAL! 😀

  2. Marie says:

    Meteoric!! 😀 Hipness ser DØDSfin ut, iiik!!! Har kjøpt så mye fint i det siste, blant annet en Chanel Illusion D’Ombre, i gull, loooove it! Ellers gleder jeg meg jo til Heavenly Creatures kommer da 😀

    • Men… Men… Jeg fant leppeswatches av den og den virker bittelitt kjipt pigmentert…? Er på jobb så kan ikke linke deg, men se om du finner og vurder sammen med meg!

      Og ja, Hipness er faktisk helt fantastisk, og har blitt en storfavoritt! (Og den eneste i bruk etter at jeg glemte paletten min….. Grøss.)

      Gleder meg til å se skyggen på deg 😀 Har lest så mye fint om dem, men jeg synes nesten at de fleste swatches så biiiiittelitt skuffende ut….. *banne i kirka*

      • Marie says:

        Oi, sjekket swatch av Meteoric nå, den var kjip, den! gå for Astral, du, den så hvertfall LITT mer pigmentert ut, synes ikke Cremesheen gir så veldig mye farge, men elsker konsistensen! 🙂

  3. Silje B. says:

    Jeg elsker Well dressed! Brukte den da jeg giftet meg, og stort sett hver dag både før og etter 😛 Liker at det er litt shimmer i den.

  4. Maren says:

    Astral 😀 Synes rosa er så fint, også passer det til så mye!

  5. Mette says:

    Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt den øverste blushen? 🙂

  6. Jade says:

    Hvis det ikke er lenge siden du har bestilt, så kan du jo bestille omadressering på posten.no? Gjelder vel bare posten som ikke allerede er i postkassen. Omadressering er uansett lurt tilfelle du får noe viktig post. Gjelder kun brevpost (og pakker mot ekstra betaling). http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/adresseendring-og-oppbevaring/adresseendring-midlertidig

    • Du er alltid så nyttig, Jade, takk! For min del er det ritkignok ikke nødvendig, da det kun er på Ebay at jeg har klusset med valg av adresse, men et veldig godt tips, takk! 🙂

  7. Bare for å kverulere, så er ikke det der Viva Glam Nicki. Om jeg ikke tar helt feil, så er det Viva Glam Gaga? 😉 Nydelige blusher! Oooog «Meteoric», uten tvil. 😀

    • Herregud, du har selvsagt rett! Heia haue…… Kan jeg skylde på at sommerjobben har spist opp hjernen min og forurenset min kosmetiske sjel?

      • Kjør på! Det er alltid lov å skylde på noe. Jeg er litt overrasket over at ingen andre la merke til at den hadde feil farge? 😉 Har du en fin sommerferie så langt?

      • Haha, jeg også, egentlig, men jeg antar folk bare har skummet gjennom – ser ut til at jeg gjorde det samme da jeg faktisk lagde innlegget :p Og ja, er jo lite ferie, jobber fulltid, men det er veldig godt å være hjemme – og for så vidt også på jobb 🙂 Har du det fint? Hvordan ble hjemturen?

  8. Jeg er nok muligens litt motsatt av deg, for jeg liker ikke spesielt godt å være hjemme. Midnattssola var et kjærkomment gjensyn, og selvfølgelig var det fint å se mamma og pappa igjen, men utover det kunne vi godt ha blitt hjemme. Turen gikk smertefritt, 13 timer i bil én vei er altfor lenge, meeeeen det måtte jo til. 🙂 Det ble iallfall en ny leppestift! Utover det har jeg det kjempefint. Kjæresten begynner på siste jobbuke før ferien på mandag, og etter det blir det tre uker uten stress og mas. Deilig! Da er det bare å håpe at sommeren kommer til Trondheim?

    Du får kose deg masse videre, og nyte sommeren om dere har den! Send gjerne litt sørover til oss, sånn at det går an å gå ut uten å hyre seg med jakke og skjerf.

    • Ja, vi er nok veldig forskjellige der, men godt at turen gikk fint! Og ikke minst at du fant deg ny leppestift 😉 Lite stabil sommer her, men det hender faktisk at vi har ganske fornuftig temperatur, og den må du gjerne ta de dagene jeg har jobb – for da er det grusomt! Fra onsdag har jeg derimot langhelg, så da satser jeg på at vi får sol begge to 😉

  9. Monica S says:

    Hippness ser AMAZING ut, rett og slett. Håper den blir repromoted etter hvert. 😉 Jeg likte best Astral, den ser fantastisk ut.

    Jeg har kjøpt en del i det siste… 😛 Blant annet tre nye MAC-koster. 😉

Legg igjen en kommentar

