Lite FOTDs?

Og generelt lite liv her på bloggen?

20120620-185207.jpg
At dette er den mest spennende sminken jeg har hatt i det siste er grunnen til det. Og grunnen til det er at jeg har jobbet. Og vært med fine mennesker. Det er gøy.

Det betyr ikke at jeg ikke liker dere lengre, altså. For det gjør jeg! Jeg må bare leve litt her i virkeligheten først. Skrives plutselig! Suss!

6 Responses to Lite FOTDs?

  1. Regine says:

    Det er lov å gjøre litt andre ting innimellom. Når man plutselig ikke har skole, bruker man plutselig mye mindre tid på blogging generelt :p Det burde jo vært omvendt!

  2. Marie says:

    Haha, du er så kul!! Nyt ferie du, Tone 😀

  3. Monica S says:

    Pauser er helt lov, håper jeg, siden jeg har gjort det selv. 😉

Legg igjen en kommentar

