PIP fra bloggsalg og mitt første depot-forsøk

20120616-103930.jpg

MAC Blush «Gana» og bareMinerals Ready 2.0 Eyeshadow Duo i «The Top Shelf».

20120616-103938.jpg

Da jeg kjøpte MAC Blush «Gana» var det med et håp om at den ville være den perfekte highlighteren paletten min har manglet – og jeg tror at drømmen gikk i oppfyllelse. Den er fantastisk fin, og det at jeg for første gang i mitt liv har hatt en vellykket depotting gjør meg bare enda mer glad i den!

20120616-103944.jpg
Ragnhild la med en ekstra gave!! Iihh! 😀

Ragnhild hos Flyavsted anbefales! 🙂

4 Responses to PIP fra bloggsalg og mitt første depot-forsøk

  1. Marie says:

    Vurderte faktisk å kjøpe den blushen for å ha som highlighter, men fornuften tro til og tenkte at jeg egentlig ikke trengte flere highlightere (JODAm, gjør jeg vel!) 😉 Håper du blir fornøyd med den da 🙂

  2. Monica S says:

    Gana så nydelig ut, kan se for meg at det er en flott highlighter. 🙂 Hva synes du om Ready-øyenskyggene? Har lest mye bra om de.

Legg igjen en kommentar

