Hurra!

20120614-093449.jpg

Denne jenta har akkurat tatt sommerferie!

Muntlig eksamen er akkurat overstått, og siden dette innlegget er forhåndsinnstilt aaaner jeg ikke hvordan det gikk, men samme det, nå er det overstått!!

Nå skal jeg og de fine menneskene i kollokviegruppa mi ut og spise før kvelden vies til vasking og pakking før hjemreise i morgen ettermiddag. Der blir det kos og lykke og bare fint i tre dager før jeg begynner for fullt i den fryktelig glamorøse sommerjobben min, og fortsetter å ha det fint! Hurra!

Skrives mer til helga, tenker jeg 🙂 Ha en heeeerlig dag!

10 Responses to Hurra!

  1. Maria says:

    Gratulerer med ferie, kjære 😀

  2. Helene says:

    Fin 🙂

    Misunner deg virkelig da jeg ikke har sommerferie før til neste år 😛

  3. Du klarte deg nok helt fint 😀 God sommer!

  4. Marie says:

    Gratulerer med overstått eksamen! 😀

  5. Marlene says:

    Gratulerer så mye 😀 Forrige uke gikk til å flytte, så da ble det ikke særlig mye avslapping, men nå har jeg endelig litt ferie 🙂

Legg igjen en kommentar

