Mamma ♥

Mamma kom fra syden i går, og som om det ikke var fantastisk nok å overraske henne ved å hente henne på stasjonen når hun trodde jeg var i Trondheim, hadde hun med to superfine ting til meg! Chanel Poudre Universelle Libre i 22 Rose Clair og Guerlain Rouge Automatique Lipstick i 164 Chamade ❤

13 Responses to Mamma ♥

  1. Marlene says:

    Så fine 😀 Jeg kjøpte min første YSL Rouge Volupte i går og den er jo også bare superfin å se på 🙂 Chamande ser ut som en veldig fin farge 🙂

  2. Regine says:

    Jeg ELSKER det pudderet! Og leppestiften var jo også lekker!

    Planen min var å kjøpe YSL Rouge Volupte og den nye Shiseido-foundationen… men så kom jeg på at jeg også hadde en mamma som skulle til syden i sommer. Taxfree-mammaer er kjekke å ha! ^^

  3. Shamini says:

    Vil veldig gjerne høre hva du syns om pudderet ditt, jeg kjøpte det jo for ikke så veldig lenge siden selv – dog i en annen farge. Leppestiften var kjempelekker! Bilde av deg med den på? Ja takk! 🙂

    Fikk pakke i posten selv i dag, masse godsaker som har ventet hos MyUS en stund. Blant skattene var Dior Amber Diamond (ja, jeg klarte ikke motstå presset lenger, og har ingen problemer med å skylde på Renate for det innkjøpet! :P), YSL Touche Éclat, noe Chanel og noe MAC. Kommer kanskje innlegg!

  4. Så fine ting! Snill mamma du har 🙂 Så det var ikke noen produkter som tok seg en flyvetur ned fra verandaen denne gangen? Heheh 😉

    • DET har jeg! Og nei, heldigvis ikke, de er nok litt mer veloppdratte disse elegante produktene 😉 (Også var jeg kanskje ekstra effektiv for å unngå det, ikke er det bare ekstra kjipt å miste en Guerlain – jeg var i en etasje over det jeg var da jeg fotograferte de andre.)

  5. Marie says:

    Leppestiften ser helt fantastisk ut! 😀 Og designet er jo bare .. lekkert!

  6. Tilbaketråkk: Favorittprodukter: August, september og oktober « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

