Nye leppeprodukter fra Nille (faktisk) og Max Factor (med swatches)

Ja, fra Nille. Jeg er like sjokkert som dere! De kostet bare 16 kroner stykket da. Og har jojobaolje som første ingrediens. Når jeg tenker meg om aner jeg ikke om jojoba har noe i lip gloss å gjøre…. Uansett, de ser veldig fine ut i tuben, er (ikke overraskende) litt kjipt pigmenterte, men de virker ellers ganske greie – i alle fall til å være lip gloss. Jeg hater lip gloss.

Leppestiftene fra Max Factor er jeg veldig spente på, fargene ser superfine ut og jeg liker den kremete finishen. Lip lineren virker overraskende myk og god! Og ja, Vita har nå 3 for 2 på Max Factor. Og siden jeg hadde så lyst på den ene leppestiften måtte jeg jo nesten finne to ting til. Selvsagt.


Mango Crush M13503, Heartbreaker M13502 og Diamond Dust M13501.


MF Colour Elixir Lipstick i 625 Magenta Divine og 827 Bewitching Coral.


MF Colour Elixir Lip Liner i 04 Pink Princess.


Fra venstre: MF Lip Liner 04 Pink Princess, MF Lipstick 625 Magenta Divine, MF Lipstick 827 Bewitching Coral,  Diamond Dust M13501, Heartbreaker M13502 og Mango Crush M13503.


Fra venstre: MF Lip Liner 04 Pink Princess, MF Lipstick 625 Magenta Divine, MF Lipstick 827 Bewitching Coral,  Diamond Dust M13501, Heartbreaker M13502 og Mango Crush M13503.

Og forresten…… Når lipglosser ikke har lyst til å fotograferes lengre hopper de ned fra værandaen. Ta dem på alvor når de sier de er lei!


Og om du, mens du går for å hente stakkaren, lar kameraet ligge fremme og har venner som liker å bruke «maskingevær»-funksjonen – forbered deg på VELDIG mange bilder av deg selv i rare posisjoner mens du går på det fantastisk myke og grønne gresset. Dette var det jeg så mest normal ut på. Jeg kler visst ikke å bevege meg.

Ha en herlig lørdag!

16 Responses to Nye leppeprodukter fra Nille (faktisk) og Max Factor (med swatches)

  1. «Når lipglosser ikke har lyst til å fotograferes lengre hopper de ned fra verandaen.» Hahah, du får det sagt i hvert fall! 😉 De så fine ut!

  2. Hehehe, så søt du er 😀

  3. Shamini says:

    Så nydelige sommerlige farger 🙂 Likte kanskje spesielt godt MF 827, men det kom vel ikke som et stort sjokk akkurat.. 😉

  4. Marie says:

    «Jeg kler ikke å bevege meg» – HAHAHA, herregud, du er morsom! Jeg liker faktisk de leppestiftene fra MaxFactor ganske godt, de er overraskende gode, og de fargene der var jo fantastiske og sommerlige 😀

  5. Anne says:

    bewitching coral ser nydelig ut 🙂

  6. Regine says:

    Likte virkelig godt Bewitching Coral! Kanskje en liten tur innom Cubus på førstkommende mandag… ^^

    Og jeg HATER også lipglosser! De stikker alltid av med håret mitt 😮

  7. Monica S says:

    Nydelige bilder snuppa, og herlig det bildet på slutten der. 😉 Bewitching Coral ser ut som en perfekt sommerfarge. 😉

  8. Mari says:

    Leppestiftene fra max faxtor er veldig gode:) lip linerne også:D tror du blir fornøyd:D sitter veeeldig godt på leppene mine. min favoritt farge er 894 Raisin

Legg igjen en kommentar

