Nytt fra MAC (uten swatches)

Dere vet det Kicksgavekortet jeg fikk tilsendt fra KickBack tidligere i uken? Borte vekk!

Jeg var først en tur innom i går og kjøpte to produkter, men måtte hjem og gjøre litt research før jeg kunne kvitte meg med begge gavekortene.

20120519-192223.jpg

20120519-192214.jpg

I går kjøpte jeg en Amplified Cream Lipstick i Fast Play (inspirert av Jade, takk!!) og Prep+Prime Lip (inspirert av minst halve Heidiforumet) og i dag ble det Satin Lipstick i Rebel, Lip Pencil i Magenta og vippelimet DUO Adhesive. Godt fornøyd, og veldig spent!

20120519-192231.jpg

20120519-192238.jpg

Swatches kommer ut i neste uke når jeg ikke lengre har besøk og derfor tid og plass til å ta ordentlige bilder 😉

5 Responses to Nytt fra MAC (uten swatches)

  1. Monica S says:

    Jeg GLEDER meg til å se Rebel på deg! 😉

  2. Marie says:

    Jeg elsker Magenta! 😀 Gleder meg til å se swatches! Fast Play har jeg ikke sett på før tror jeg, skal bli gøy å se fargen 🙂

  3. Regine says:

    Åh, Rebel er min favoritt for tiden! En virkelig pen leppestift!

    Ble også fristet til å kjøpe Magenta nå!

Legg igjen en kommentar

