Nye børster fra Makeup Mekka

Jeg fortalte dere at jeg la inn ei bestilling på noen billige børster hos Makeup Mekka tidligere i uka – og jammen lå de ikke i postkassen i dag!

I pakken lå tre b-vareutgaver (en b-vare er et produkt med litt kjipere, dog helt grei, kvalitet enn de som har kommet perfekt ut av produksjonen – og som selges billigere av den grunn) av deres Blending Brush 201, tre b-vare-utgaver av Shader Brush 212, én fullkvalitets 201, én fullkvalitets 212, én Pencil Brush 205, én Small Angle Brush 235 og én Large Angled Blush Brush 411.

20120518-182918.jpg

Øyenskyggekostene i toppkvalitet virker, ikke overraskende i og med at jeg liker b-varene, gode – og det samme gjør resten. Skråkosten har riktignok et utrolig tynt skaft, og virker av den grunn litt puslete, men det trenger ikke bety at den ikke er god. Blushbørsten synes jeg faktisk også er overraskende liten, men det trenger absolutt ikke være negativt – presisjon er en god ting!

Bestilte dere noe på børstesalg?

13 Responses to Nye børster fra Makeup Mekka

  1. Jeg bestilte noen koster på børstesalget. men akkurat nå husker jeg ikke hva de heter.
    men var i alle fall 3 b-vare koster, 3 blush koster. 5 eye liner koster og 2 øyenskygge koster.

  2. Merethe says:

    Jeg fikk også noen koster i postkassa idag – veldig fornøyd som vanlig. 201 er en av mine favoritter faktisk, og det er kjekt å slippe å rense koster hver dag :o)

    • Jeg er også veldig fornøyd med 201! Og jeg kjenner til den tankegangen, altså…. Men vær forberedt på at du til slutt vil føle at du har for mange og ikke gidde å vaske dem av dem grunn – å vaske få koster er nemlig vanvittig mye lettere enn å vaske det som føles som hundrevis 😉

  3. Regine says:

    Kanskje jeg også får mine ganske snart da!

    Jeg er også ganske fornøyd med b-vare-kostene. Aner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på å kjøpe flere. 1 kr er jo ingenting oO

  4. Marie says:

    Fikk noen koster i posten, men aner ikke hvilke :p Funket jo helt greit, selvom jeg merker at det ikke er samme kvaliteten som MAC, som alle de andre kostene mine er fra. Men veldig greit å ha med hvis jeg skal på tur, er jo litt redd for at kostene skal ligge rart og bli ødelagte eller deformert 🙂 Supert alternativ, og hvertfall når det er så billig 😀

    • Ja, et supert alternativ er de helt klart! Jeg har riktignok ingen MAC-koster enda (med unntak av 226 som er litt «meh») men Mr. Bunny fra Sigma og synes at de fra Makeup Mekka er et helt utmerket supplement 🙂

  5. Bridget says:

    Jeg kjopte det store settet med disse borsten og de er helt forferdelig! De lukter helt grusomt, de er ikke noe myke, de er irreterende mot huden. De holder ikke formen og de plukker heller ikke opp noe produkt. nei uff….. 😦 ikke til aa anbefale spor du meg

    • Æsj, så kjipt!! Jeg har ikke testet annet enn blendebørsten og den litt flatere øyenskyggekosten, samt blushbørsten, men har ikke noe å utsette på dem. Blushbørsten synes jeg er veldig god og myk, men det er kanskje ikke samme børster?

      Vanvittig kjipt at det er dårlig da, originalprisen er jo helt sinnssyk!

Legg igjen en kommentar

