Bestikkelser

20120518-183941.jpg
738 Blue Lagoon og 712 Ocean Drive.

«Hvis jeg kjøper dem til deg, er vi ferdige her da?»

J. er visst ikke spesielt begeistret for å kikke på neglelakk…

9 Responses to Bestikkelser

  1. Karina says:

    Oii, den lyseblå var fiin! Er det nye eller har jeg totalt oversett den de 100 gangene jeg har kjøpt av disse?? Elsker dem! En av de veldig få tingene jeg faktisk kan uttale meg om innen kosmetikk :p

  2. Anne says:

    hvilke farger er dette? 🙂

  3. J. says:

    Til mitt forsvar så var det 6. gangen vi så de..
    Neglelakk ftw!

  4. Regine says:

    Så pene farger! Slike bestikkelser er alltid kjekke 😉

  5. Marie says:

    Ååh, den til venstre ser helt fab ut! 😀

Legg igjen en kommentar

